Glazboterapija se provodi od 2012.godine. U program su uključeni učenici prvog i drugog razreda, svih odgojno-obrazovnih skupina i polaznici predškolskog odgoja.
Glazba je važan dio našeg školskog okruženja, a glazboterapija uvažen i komplemetaran dio našeg kurikuluma. Glazboterapijom pružamo našim učenicima dodatne mogućnosti za razvoj komunikacijskih, socijalnih i senzoričko –kognitivnih vještina u skladu s njihovim individualnim planom rada.
ŠTO JE GLAZBOTERAPIJA?
Glazboterapija je utemeljena zdravstvena profesija koja koristi glazbu i glazbeno povezane strategije u postizanju specifičnih, ne glazbenih ciljeva. Ona radi na području fizičkih, psiholoških i socijalnih potreba unutar terapijskog odnosa.
ŠTO SE RADI NA GLAZBOTERAPIJA?
Glazba se koristi kao medij za komunikaciju osjećaja, mišljenja i poboljšanja socijalne interakcije. Učenici imaju aktivnu ulogu u stvaranju glazbe, istraživanju instrumenata i načina njihova korištenja, vokalnu ekspresiju dok terapeut glazbeno improvizira kao odgovor na učenikovo glazbeno izražavanje. Učenike se potiče i daje vrijeme za glazbenu interakciju u kojoj učenici sami biraju načine odgovaranja. Ovo može biti prilika da učenici iskuse zajedništvo, pripadnost i prihvaćenost od strane terapeuta i drugih učenika, što može rezultirati povećanjem samopouzdanja, samosvijesti i osnaživanje pozitivnih osobina.
KOJI SU CILJEVI GLAZBOTERAPIJE?
– Razvoj komunikacijske vještine
– Razvoj usredotočenja pažnje
– Smanjenje društveno neprihvatljivog ponašanja
– Razvoj svijesti o sebi, o svom tijelu
– Razvoj neovisnosti, kreativnosti i imaginacije
– Razvoj emocionalnog izražavanja i prilagođavanja
– Razvoj interakcije sa vršnjacima i ostalima.
Program provodi Sandra Belajec, prof.reh.M.A.